KONTAKTUJTE NÁS
Mgr. Miroslav Lahoda
sídlo : nám. Komenského 124
666 01 Tišnov
pobočka: Banskobystrická 157
621 00 Brno
Kancelář je běžně otevřena v pracovní dny od 9 do 15 hod.
Po domluvě jsme Vám samozřejmě k dispozici i v jinou dobu.
+420 605 400 240
+420 734 752 442
Před osobní schůzkou si, prosím, sjednejte termín telefonicky předem.
info@advokat-lahoda.cz
MONETA Money Bank, a.s.
číslo účtu: 202862637/0600
IČO: 72015802
DIČ: CZ7909263846
INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
Na vztah mezi advokátem a jeho klientem se v případech, kdy klientem je fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání, vztahuje úprava zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen zákon), ve znění pozdějších předpisů.
Na žádost klienta, který je spotřebitelem, je advokát povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby.
V případě reklamace právní služby je advokát povinen vydat klientovi, který je spotřebitelem, doklad o tom, kdy klient uplatil právo na reklamaci, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.
V případě sporu mezi klientem a advokátem má spotřebitel právo na mimosoudní řešení tohoto sporu vyplývajícího ze smlouvy o poskytování právních služeb. Pověřeným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů mezi advokátem a klientem, který je v postavení spotřebitele, ze smluv o poskytování právních služeb je Česká advokátní komora. Více informací o mimosoudním řešení sporů Českou advokátní komorou lze nalézt na internetových stránkách www.cak.cz .
Pro řešení sporu mezi advokátem a klientem se použije úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu resp. advokátní smírčí řád, část III. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Návrh může být podán ze strany klienta ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u advokáta poprvé. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno a náklady s ním spojené si strany nesou samy.